De meeste vragen zijn al eens gesteld. Hieronder een lijstje met de meest voorkomende

Frequently Asked Questions

Het 'terugbetalen-beleid' is afhankelijk van de organisator waarbij u uw tickets heeft aangeschaft. Omdat u, als ticketkoper, altijd direct aan de organisatie van het evenement het geld overmaakt, en dus niet aan ons, zult u voor eventuele retournering van uw geld altijd bij de organisatie van het evenement moet zijn.
Neem dus contact op met de event-organisatie als u meent recht te hebben op teruggave.
Uw geld is nooit in onze handen en is ook nooit in onze handen geweest, hierdoor staan wij financieel gezien altijd aan de zijlijn.
Na het betaalproces van uw bank succesvol doorlopen te hebben krijgt u de optie om terug te keren naar de webshop, dat heeft u waarschijnlijk niet gedaan waarmee u de directe ticket-print-optie heeft misgelopen. U dient echter wel een email te hebben ontvangen met de reserveringsbevestiging. In dit mailtje staat ook hoe u uw ticket kunt bemachtigen.
Als u uw tickets heeft aangeschaft dan heeft u 2 geautomatiseerde emailtjes van ons ontvangen. 1 mailtje met als onderwerp "Uw bestelling" met daarin een link naar uw tickets die alleen werkt als de betaling eerder al is afgerond, en een email met als onderwerp "Uw tickets" waarin de bestelde tickets als bijlage zitten bijgesloten (als PDF-bestanden).

Check ook uw spam-box of daar de betreffende emailtjes zijn terecht gekomen.

In het eergste geval heeft u perongeluk een foutief emailadres ingetypt en zijn daardoor alle geautomatiseerde emailtjes niet aangekomen. Neem in dit geval contact op met Veiligreserveren: klik hier.
Wij denken heel veilig. Ook realiseren wij ons daarbij hoe relatief dat is. Vandaag veilig kan morgen 'gatenkaas' voor hackers betekenen. Daarom zijn wij 24/7 bezig alles zo optimaal mogelijk te beveiligen.
Vaak staat echter 'n goede beveiliging het gebruikersgemak in de weg. Zaak voor ons om de juiste beslissing te nemen wat de beste weg is om in te slaan. "Veilig" staat niet voor niks in onze naam :-).
Sommige organisaties kiezen ervoor om servicekosten en/of transactiekosten op te nemen in hun ticketshop. Lees wel: de organisaties kiezen hervoor, niet Veiligreserveren. De opbrengsten van deze doorberekende kosten gaan rechtstreeks naar de organisator van het evenement, nooit naar ons. Ons advies aan organisatoren is om service- en transactiekosten in de ticketprijs op te nemen ipv. deze separaat door te belasten aan de ticketkoper. In de praktijk blijkt daar vaak geen rekening mee gehouden te zijn en worden deze kosten extra berekend in de ticketshop.
Qua ticketing via Veiligreserveren moet u voldoen aan de volgende eisen:
- ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel
- rekeningnummer op naam van uw KvK inschrijving
- in het bezit zijn van 'n Nederlands identiteitsbewijs (rijbewijs/IDkaart/paspoort)

Wat doen wij voor u:
- wij regelen een account voor u bij 'n Online Payment Provider
- sluiten het Veiligreserveren-contract met u af
- geven samen met u invulling aan uw ticketshop en ticketvormgeving
- u krijgt een eigen inlog op het admin-gedeelte van uw accout
- wij ondersteunen u bij uw eerste evenement qua entree voorzieningen

Meer weten? Kijk hier voor onze formule.
Interesse? Klik hier: Aanmelden
Stond uw vraag er niet bij?