splash image
Met onderstaande formule maken wij het verschil
oftewel, lees hieronder waarom je bij Veiligreserveren goed zit
  •    1.  WIJ ZITTEN NIET IN HET BETALINGSVERKEER
    Ticketkopers betalen rechtstreeks aan jou via een Payment Service Provider (de PSP, zie ook hieronder bij 4). De PSP maakt jouw ticketomzet rechtstreeks over op jouw rekening. Wij zitten daar dus niet tussen. Wij maken de betalingskoppeling mogelijk door jouw PSP-account aan jouw ticketshop te koppelen. Hierdoor blijf je baas over eigen ticketomzet, wel zo lekker. Hierin is Veiligreserveren vrij uniek en we denken hierdoor de meest transparante ticketingprovider in de markt te zijn.
    Zo bepaalt trouwens ook de organisatie zelf wat een ticket kost in de ticketshop. Dat klinkt als een open deur, maar bij de meeste ticketingproviders is dit bepaald niet het geval. Daar voer je zelf een ticketprijs in maar in jouw ticketshop zetten deze bedrijven er gewoon wat voor zichzelf bovenop. Zonder overleg en het zijn vaak nog fikse bedragen ook. Dit doen wij dus niet, nooit.
  •    2.  DAGELIJKSE UITBETALING TIJDENS DE VOORVERKOOP
    Omdat de ticketomzet tijdens de voorverkoop dagelijks rechtstreeks op jouw rekening binnenkomt, beschik je er dus al over ruim voor het event. Dit is, en dat wordt vaak vergeten, zeker ook uit veiliheidsoverwegingen zeer welkom. Dagkassa's kunnen ooit erg veel euro's bevatten, zeker als daar ook de consumptiemunten en/of bonnen-omzet bij komt. Dan is het een mooi streven zo veel mogelijk betalingen online in de voorverkoop afgehandeld te hebben zodat er slechts minimaal cash aanwezig is aan de entree.
  •    3.  TICKETING KOSTEN ZIJN GRATIS OPTIONEEL
    "Gratis ticketing" bestaat niet!
    Dit willen we echt eerst even rechtzetten: "gratis ticketing" bestaat niet! Hoe hard ze er ook mee schreeuwen. Meestal worden dan de ticketingkosten door de ticketkoper betaald in de vorm van servicekosten, deze worden er simpelweg bovenop gezet door de ticketingaanbieder, maar, dat alles betekent niet dat er geen kosten worden gemaakt (let op de "kleine lettertjes").
    Bij ons is het mogelijk om de ticketshop dusdanig in te richten dat alle onkosten voortkomend uit de ticketing (onze kosten en de kosten van de PSP) worden verhaald op de ticketkoper. De ingestelde servicekosten en/of transactiekosten in de ticketshop worden door de ticketkoper samen met de ticketkosten afgerekend en worden dus altijd aan de organisatie uitbetaald. Hierdoor is het dus mogelijk alle ticketingkosten af te dekken, en ja, daardoor kan de volledige ticketing onder aan de streep op nul euro uitkomen. Maar om dat nou "gratis" te noemen...
    Doordat wij de betalingsafhandeling los hebben gekoppeld van de eigenlijke ticketing, betaal je voor een ticketbundel van 10 tickets slechts 1x transactiekosten aan je PSP. Betaal je nu een vaste prijs per ticket? Bedenk dan dat er meestal 3 of meer tickets tegelijkertijd worden gekocht en dat je dan dus niet 1 keer kosten betaald maar 3 keer.
    Het wordt dan 3x een fixed price van bijvoorbeeld € 1,35 per ticket, of zoals het bij Veiligreserveren geregeld is, 1x 29 cent transactiekosten (PSP) en 3x 75 cent ticketfee. En dat scheelt op 'n volle zaal behoorlijk wat...
    Oh ja, nog even dit: wij ontvangen nooit geld van jouw ticketkopers, wij verhogen nooit jouw ticketprijzen en berekenen nooit extra kosten door aan jouw klanten. Nooit ...en ook niet misschien...
  •    4.  PAYMENT SERVICE PROVIDER (PSP)
    Onze applicaties werken samen met de 2 leading online Payment Service Providers (PSP's) van Nederland: Mollie en Omikassa (van de Rabobank). Kortom, we hebben niet zelf een financiële applicatie in elkaar geknutseld maar laten dat over aan het bankwezen. Completer, veiliger en betrouwbaarder is dit onderdeel niet aan te bieden!
    Voor kleine of eenmalige evenementen is het eventueel ook mogelijk om van ons eigen hosted-paymentplatform gebruik te maken. Dus voor elke organisatie hebben wij 'n passende en schaalbare oplossing.
    PS: ook stichtingen en verenigingen, vaak draaiend op vrijwilligers, behoren tot onze beste klanten.
  •    5.  MINIMALE DATA VERZAMELING
    gebruikersnaam - emailadres - postcode
    Onzichtbaar in 't geniep data-verzamelen anno nu kan echt niet meer door de beugel en zijn wij bij Veiligreserveren nogal vies van. Vandaar dat onze online portals nooit en nergens connectie maken met zoekmachines of socialmedia bedrijven. Er worden geen gegevens achter je rug om aan derden doorgespeeld.
    Voor ticketing zelf hebben we technisch gezien enkel je emailadres nodig want daarop ontvang je je tickets. Daarnaast vragen wij je een gebruikersnaam in te vullen en je postcode. En dat is het. Meer data hebben wij niet van je nodig.
    Uiteraard hebben we een adres nodig als je je tickets via PostNL opgestuurd wilt krijgen, logisch, maar daar vragen we dan ook alleen om als je voor die optie gekozen hebt. Daarbij worden deze gegevens na het event simpelweg gewist.
    Je postcode wordt nooit zichtbaar getoont in relatie tot jou. De postcode wordt slechts alleen voor demografische doeleinden gebruikt, om organisatoren een beeld te geven waar hun bezoekers vandaan komen.
    Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG)
    We hebben 3 portals online:
    1. Deze website. Deze website maakt geen gebruik cookies, ook niet van zogenaamde 'functionele cookies', simpelweg geen = nul. Tenzij je - uiteraard - de chatfunctie onderop gebruikt want dan wordt er, voor zolang de chat duurt, even een cookie opgeslagen.
    2. De ticketshops. Ook deze voldoen 100% aan de nieuwe AVG-wetgeving. Er worden alleen functionele cookies geplaatst, die zijn onmisbaar voor een werkende ticketshop met winkelmandje enzo. We vragen slechts om 3 gegevens, gebruikersnaam - emailadres - postcode, en als je niet wilt dat die bewaard blijven voor een volgende bezoek dan klik je het vinkje bij 'onthoud "mijn gegevens" op deze computer' niet aan. Daarbij kun je aangeven dat alle persoonlijke info binnen een maand na verlopen van de aankoop (= na het event) gewist worden. En wissen betekent bij ons ook echt wissen. De gegevens worden hard gedelete uit de database en zijn daarna ook niet meer te achterhalen.
    3. De Dashboard-applicaties.(voor organisatoren) De inlog op deze applicaties is zwaar beveiligd met BCRYPT encryptie. Dit type encryptie maakt het hackers erg lastig om een wachtwoord te ontfutselen. Daarbij wordt op geregelde tijden gevraagd om een nieuw vers wachtwoord in te voeren. De wachtwoorden zijn niet meer terug te ontcijferen.
    SSL (https)
    En als dat allemaal nog niet genoeg is hebben we alles online met de zwaarste communicatie-encryptie beveiligd. Ons GeoTrust certificaat is de zwaarste in z'n soort zoals je die ook aantreft bij het bankwezen ("GeoTrust TrueBusiness with EV"). We heten niet voor niks VEILIGreserveren...
  •    6.  SERVICE-AUTOMATISERING
    Ticketing is automatisering, oftewel, zaken die handmatig veel tijd en ergernis kosten worden door slimme automatisering sneller en betrouwbaarder uitgevoerd. Veiligreserveren is 100% geautomatiseerd, waarbij alle applicaties zijn geprogrammeerd volgens het principe "eenvoud, eenvoud, eenvoud".
    Niet iedereen is een 'wizkid' op de computer, vandaar dat wij ervoor gekozen hebben bepaalde zaken niet online beheerbaar aan te bieden maar deze in eigen service-beheer te houden. Het enige wat je als klant hoeft te doen is ons een mailtje of appje sturen met je wensen en wij zorgen ervoor dat het binnen 24h online staat. Wel zo veilig, wel zo makkelijk. Wij noemen dat Service-Automatisering.
  •    7.  GEEN DRUKKOSTEN & GEEN TIJDVERSPILLING
    Er zijn vier mogelijke trajecten voordat iemand met 'n ticket aan de entree kan verschijnen:
    1. De online ticketkoper print zelf z'n tickets en neemt deze mee naar de entree.
    2. De online ticketkoper laat z'n tickets door Veiligreserveren printen en opsturen en neemt deze mee naar de entree.
    3. De online ticketkoper heeft z'n ticket op z'n smartphone (pdf) en toont deze op z'n smartphone aan de entree.
    4. De ticketkoper heeft z'n tickets bij een verkooppunt gekocht (deze tickets zijn geprint aan de balie) en neemt deze mee naar de entree.
    Kortom, aan alles is gedacht, er zijn geen voorgedrukte entreekaarten nodig.
    Hoe ging dat vroeger dan?
    Voordat er online ticketing bestond waren organisatoren vooraf erg druk met het laten ontwerpen en drukken van voorgedrukte entreekaarten met scheurranden en oplopende nummering. Die gedrukte kaarten moesten in pakketjes naar de diverse verkooppunten gebracht worden. Vervolgens was het een hele boekhouding om de niet verkochte kaarten handmatig te tellen, de omzet van dat verkooppunt uit te rekenen, etc etc. Geen doen dus en over de drukkosten en de tijd die dat allemaal in beslag nam zullen we het maar niet hebben...
    Daarna is er een periode geweest dat er al wel email en websites waren maar geen online betalingsmogelijkheden en geen ticketingproviders. Organisatoren maakte toen al wel gebruik van 'reserveren via email'. Je stuurde dan een mailtje met waar je heen wou. Je kreeg dan een mail terug met een bedrag en bankrekeningnummer. De organisator moest z'n bankrekening in de gaten houden en als er betaald was moest de bestelling (lees: de gedrukte kaartjes) in een envelop gestopt worden, postzegel er op en naar een postkantoor gebracht worden. Pffff, leve de automatisering!
    PS: er zijn organisaties die anno nu nog steeds zo blijken te werken...
  •    7.  DE MOOISTE TICKETS IN DE BRANCHE
    Onze tickets bestaan qua layout uit 3 secties. De bovenste en grootste sectie staat vast als infodrager met de barcodes, ticket- en bundelnummers, naam en emailadres koper en uiteraard de eventdetails. Daaronder 2 secties: de banners, waar een eigen invulling aan gegeven kan worden. Bijvoorbeeld een routekaartje, routebeschrijving, reglementen, aanwijzingen, sponsoren, maar ook reclame voor derden of eigen aankondigingen.
    Deze opmaak mogelijkheden hebben tot - zo vinden wij - de mooiste tickets in de branche geleidt. Veelal worden ze dan ook in bewaaralbums gestopt en vindt men het jammer als we de tickets innemen aan de entree...
  •    8.  BEPAAL ZELF JE VERKOOPADRESSEN
    Je kunt zelf verkooppunten aandragen. Na goedkeuring kan dus de 'bakker-om-de-hoek' jouw verkooppunt zijn. Ideaal!
    We hebben hiervoor een speciale verkoop-applicatie ontwikkeld waarmee een geregistreerd verkooppunt aan zijn balie jouw tickets kan verkopen. De voorwaarden waaraan een verkooppunt moet voldoen zijn:
    1. Op de eerste plaats moet jij het verkooppunt vertrouwen. Het kan om veel geld gaan dat via een verkooppunt gaat lopen.
    2. Een verkooppunt moet beschikken over een online computer/laptop en een goede printer.
    3. Ze moeten ons verkooppunt-partner-contract hebben ondertekend.
    VVVDaarnaast heeft Veiligreserveren een mooie band met de VVV-winkels van noord en midden Limburg en oost Brabant opgebouwd. Deze VVV-winkels zijn in te zetten als verkooppunt van jouw tickets. De VVV-winkels printen de tickets 'on demand' aan de balie via onze verkoop-applicatie.
  •    9.  WEET WAAR JE KOOPT .nl
    Weet waar je kooptWij zijn 'n door Weet Waar Je Koopt erkende ticketleverancier en dragen dit label met trots. Weet Waar Je Koopt waakt en waarschuwd voor malafide ticketverkoop, handelaren en wederverkopers met woekerprijzen.
    Wij zijn altijd het officiële ticketkanaal van de organiserende instantie en wij doen er alles aan om geautomatiseerde ticketaankoop door ticket-robots en handelaren te voorkomen. Wij verbieden het zelfs om tickets van onze klanten voor meer dan de orginele ticketprijs door te verkopen.
  •    10.  WIJ ZIJN FLEXIBEL
    Veiligreserveren is een klein en flexibel familiebedrijf en omdat alle applicaties in eigen huis zijn ontwikkeld* kunnen wij relatief snel inspringen als je een speciale wens hebt. Wij hoeven dan dus niet met 'n bouwer uit India te overleggen of het verzoek überhaupt wel mogelijk is. Alle online applicaties zijn inhuis ontwikkeld, ontworpen en geprogrammeerd. En daar zijn wij best wel 'n beetje trots op.
    *] alleen de scan-app is buitenshuis gerealiseerd
  •    11.  UITGEBREIDE SERVICE
    Bij ons geen helpdesk met 20 minuten wachtstand maar je communiceert meteen met de ontwikkelaars zelf, die je direct en adequaat kunnen helpen met je vraag, wens of probleem.
    Samen met jou activeren we je account bij de PSP van jouw keuze en koppelen we je account aan Veiligreserveren. Vervolgens zetten wij je event online, ook dit doen wij voor je. Door 'n email te sturen met de event-gegevens staat je event binnen 24h online.
    In jouw ticketshop is altijd een chat-functie aanwezig waarmee rechtstreeks met ons kan worden gecommuniseerd door jouw ticketkopers. Ook support-emails worden binnen 24h beantwoord.

    Entreecontrole
    Dat wij aan jouw entree komen scannen is niet meer van deze tijd. Scannen is dusdanig eenvoudig dat dit zonder probleem door personeel of vrijwilligers kan worden gedaan. Via onze gratis te downloaden scan-app kan er via WiFi (aanbevolen) of via 3G (of hoger) worden gescanned.
  •    12.  REFERENTIES
    Veiligreserveren is begonnen met systeem 1 in 2006 in de klassieke muziek en jazz concerten. We hebben kunnen groeien naar systeem 2 door oktoberfeesten en bierfeesten waarbij een aantal concertpodia en theaters voor de dagelijkse continuering zorgde. Anno nu is systeem 4.0 aangevuld met diverse festivals, fairs, wandel en fiets 4-daagse, culturele events en sport events door het hele land. Daarnaast zijn 2 nieuwe onderdelen toegevoegd: Paardensport inschrijvingen en Carwash tickets.
    Enkele highlights:
    Draaksteken
    Draaksteken 2016
    We zijn er trots op dat we het mega-spektakel Draaksteken (het verhaal "St.Joris en de draak") hebben mogen voorzien van ticketing en entreecontrole. Deze volwaardige theaterproductie wordt eens in de 7 jaar opgevoerd middels 6 voorstellingen in het historische centrum van drakendorp Beesel. 15.000 mensen hebben dit spektakel bezocht in 2016.
      Draaksteken
    StatusQuo
    Strijen (Hoeksche Waard)
    In het kleine dorpje Strijen (35 km onder Rotterdam) gaat een enorme organisatorische kracht schuil. Elke zomer wordt er onder de naam Outdoor-ZuidHolland een groots Hippique concour op poten gezet tesamen met een Country-Fair, concerten en tentfeesten. Onder naam Strijen-Rocks treden grootse namen op zoals "Golden Earing" en "StatusQuo". In 't midden van oktober wordt er uitgeweken naar een nog groter onderkomen waar een huse Hollandse Avond wordt afgewisseld door het oktoberfest Bierfest Hoeksewaard.
      Outdoor-ZuidHolland
      Strijen-Rocks
    Scrooge Festival
    Scrooge Festival Arcen
    Sinds 2017 verzorgen we het winterse Scrooge Festival met online ticketing. De tijd wordt stil gezet rond het jaar 1850 in Londen. Je wordt ondergedompeld in de Dickens-achtige sfeer van toen in dit prachtig omgetoverde dorp. Geïnspireerd door 't verhaal Christmas Carol van Charles Dickens.
      Scrooge Festival
    Dylan Haegens
    Dylan Haegens
    In 2016 en 2017 hebben we de entree verzorgd van de Dylan Haegens Events in de EvenementenHal in Venray. De jonge youtuber Dylan Haegens is vooral bij het jongere publiek erg populair en heeft ook al z'n eerste film op z'n naam staan:
      Dylan Haegens (Youtube channel)
    Dylan Haegens
    Funpop
    Ook hebben we in 2016 en 2017 de entree mogen verzorgen van Funpop. Funpop is het grootste openlucht festival voor mensen met een beperking en hun ouders/familie/verzorgers. In 2016 hebben ze voor het eerst digitale ticketing toegepast, daarvoor ging het allemaal met de hand. In 2016 hadden ze naast de digitale kaarten ook nog een fysieke verkoop. In 2017 hebben we het prachtige evenement helemaal naar de 21ste eeuw gehaald en 100% de ticketing digitaal verzorgd.
      Funpop
en tot slot
  •    13.  100% MADE IN HOLLAND
    Een beetje chauvinistisch zijn we wel en daarmee ook wellicht een beetje tegendraads. Bij gelijkwaardige producten en/of diensten gaan leveranciers uit Nederland altijd voor, ook al is deze wellicht een paar euro duurder dan een concurent uit Taiwan. Dit doen wij met de gedachte dat je je regio het meest helpt door in te kopen uit je eigen regio. Als we dat allemaal zouden doen dan zou er een stuk minder werkloosheid zijn. Niks fijner dan een blije buurman!
    Veiligreserveren is 100% NL!
  •    14.  HET IS EEN AMBACHT
    Programmeren, coderen, het schrijven van goede software, we zien het als een modern ambacht. We staren dagelijks uren op code, vervangen punten voor komma's en draaien aan alle knoppen voor de juiste fijnafstelling. Dit alles voor de beste User-Experience, het hoogste gebruikersgemak, etc. Je wilt tenslotte geen handleiding om een kaartje te kopen.

    Maar ook voor de organisator houden we het simpel, dat wil zeggen, aan de gebruikers kant in iedergeval. De complexiteit aan de achterant houden we graag uit het zicht. Ons Dashbaord is 'state of the arts' oftewel een echt kunststukje maar biedt alleen het hoognodige. Geen toeters en bellen dus. En geen neven-functies alleen maar 'omdat het kan'.
    Er is online voor elke wens wel een gespecialiseerde app te vinden. 'Gespecialiseerd' betekent dat deze mensen die specifieke specialisatie als hun ambacht zien en daarin uitblinken. Ticketing is onze ambacht.
  •    15.  DE TICKETMAFFIA EN ANDERE MISVERSTANDEN
    Soms schamen wij ons voor onze eigen branche. De ticketing-branche is in onze ogen behoorlijk losgeslagen en overgenomen door - ik zeg het zacht - mensen met niet alleen maar goede bedoelingen. Er gaat simpelweg teveel geld om in deze branche. Geld maakt hebberig, ook al is het niet van jou. Als miljoenen euro's door jouw vingers gaan (via Stichting Derdengeld rekeningen) is het moeilijk om daar niet een graantje van mee te willen pikken. Veiligreserveren heeft hier geen last van want wij hebben geen Derdengeld rekening, dat hoeft ook niet want de ticketomzet van onze organisatoren gaat niet door onze vingers.
    Je collega's te kakken zetten is niet sjiek, weten we en daarom noemen we ze niet, maar hieronder willen we wel een paar wanpraktijken en misverstanden uit de branche behandelen.
    Veilingwebsites en marktplaatsen
    Als de ticketmaffia weet dat jouw event jaarlijks binnen een week uitverkoopt, reserveren zij een deel van de tickets voor 'aftersales'. Hierdoor gaat het event nog eerder op uitverkocht en de gereserveerde tickets voor aftersales bieden ze zelf te koop aan op hun eigen veilingwebsites en marktplaatsen voor exorbitante bedragen. De organisator krijgt gewoon de ticketprijs en de ticketmaffia strijkt de extra winst op.
    Servicekosten
    Een paar willekeurige voorbeelden van concurenten. Hoezo inclusief servicekosten a drie en zelfs zes euro!? Het is schandalig!:
    reserveringskosten
    servicekosten
    servicekosten
    Servicekosten gekoppeld aan de ticketprijs? Bedenk dat bij hogere ticketprijzen deze ticketing-aanbieders er zo-ie-zo al meer op verdienen daar zij het geld innen en rente trekken. Daarbij is deze koppeling onzin omdat de verleende service op een ticket van 1 euro exact hetzelfde is als op een ticket van 100 euro.
    Het zelfde geldt voor ticketfee gekoppeld aan de ticketprijs. We hebben zelfs kosten per ticket gezien a € 1,35 plus 4% van de ticketprijs! Onzin.
    Dus rest de vraag...
    ... als dit allemaal bekend is, waarom kiezen organisatoren dan toch voor deze boevenbendes?
    Vergeet niet de macht van sommige ticketing-giganten. Sommige domineren de volledige muziekindustrie. Ze bieden artiesten zelfs giga-bedragen om toch nog maar een keer op tournee te gaan. Een concerttour van een publiekstrekker betekend weer veel volle zalen en dus veel tickets. Heel veel tickets.
    Bedenk ook dat veel grote concertzalen in handen zijn van de grote ticketing aanbieders en labels. Er is simpelweg teveel geld mee gemoeid.
    Gelukkig is er een alternatief waar het wel goed geregeld is: aangenaam, Veiligreserveren is de naam
  •    16.  TIPS VOOR ORGANISATOREN
    We zien helaas vaak dat om de verkeerde redenen voor de verkeerde ticketingaanbieder gekozen wordt. Dat vinden wij uiteraard jammer en willen je graag dit leed besparen. Een paar voorbeeldjes.
    Voorbeeld 1
    Onlangs zijn wij een klant kwijtgeraakt aan 's lands grootste ticketingaanbieder. Deze klant heeft een lokaal café met zaal en organiseert een paar keer per jaar een wat groter event in een grotere zaal in het dorp. Ons ticketingsysteem voorzag hun in alle behoeftes en koste zeker niet teveel. Echter de event-manager van dat café (een jonge gast nog) dacht dat het kiezen voor een de grootste ticketingaanbieder zou opleveren dat ook mensen uit andere provincies naar zijn events zouden komen. Uiteraard is 'm dit vertelt door 'n strak in het pak zittende salesvertegenwoordiger van die ticketingaanbieder. Grote bergen zijn 'm beloofd. Nationale bekendheid, grotere afzetmarkt, meeliften op hun naamsbekendheid, etc etc. Nu, 2 jaar later (want hij heeft een tweejarencontract moeten tekenen), zijn ze weer geswitched naar een andere kleinere aanbieder uit hun buurt...
    Was dit te voorspellen? Waarschijnlijk wel. Waarom worden dit soort keuzes dan toch gemaakt? Hoogmoedswaanzin? De geur van 'het grote geld'? Jonge onervaren event-managers?
    Wat vaak vergeten wordt is dat het inzetten van ticketing opzich geen marketingtechnische verkoopbevordering met zich mee brengt. Je moet altijd via alle mogelijke kanalen reclame (blijven) maken voor je events. Ticketing hoort net als 'podiumbouw' tot een onderdeel van je event. Het is een toegevoegde service. Belangrijk, ja want de inkomsten komen binnen via de ticketing, maar het is en blijft een toegevoegde service en niet meer.
    Wat ook vergeten wordt, is dat die grote artiest die je hebt geboekt niet alleen bij jou optreedt maar mogelijk ook in de zaal een plaats verderop. En zo ook op meer plekken in nederland. Je event is dus landelijk gezien niet uniek en dus gaat iemand uit Groningen niet naar jouw event maar naar een lokaal event (groupies uitgezonderd). Dit zelfde fenomeen zagen we ook rondom festivals.
    Voorbeeld 2
    Je hebt het gaafste festival van de wereld en dus is niks beter voor jouw festival dan dat je de landelijk grootste en duurste ticketingaanbieder gaat gebruiken. Onzin natuurlijk. Zo zagen we dat een lokaal feest opgezet door vrienden jaarlijks groeide en een gegeven moment tot festival werd omgedoopt. Een grote tent werd gehuurd, professionele PA-installatie, grotere artiesten ipv. die lokale bandjes, entreeprijs ging met 300% omhoog, etc. En, er werd gekozen voor 's lands grootste ticketingaanbieder. Tuurlijk, want nu gaat heel nederland komen ipv. alleen de trouwe bezoekers uit de regio (...). De laatste berichten zijn dat het event z'n glorietijd heeft gehad, het is niet meer dat gezellige feest, te groots, en dus blijven de trouwe locals thuis en staat het bestaansrecht op losse schroeven...

    Kortom, denk niet dat het kiezen voor 's lands grootste "podiumbouwer" je meer publiek gaat opleveren...
Veiligreserveren
 communicatie beveiligd met GeoTrust encryption A+
© 2006-2018 by Veiligreserveren - all rights reserved - v4.0