splash image
Support
De meeste vragen zijn al eens gesteld. Hieronder een lijstje met de meest voorkomende
Frequent Asked Questions
  •    1.  Hoe kan ik mijn geld terugvragen als ik verhinderd ben?
    Het 'terugbetalen-beleid' is afhankelijk van de organisator waarbij de tickets zijn aangeschaft. Omdat je, als ticketkoper, altijd direct aan de organisatie van het evenement het geld overmaakt, en niet aan ons, zul je voor eventuele retournering van je geld altijd bij de organisatie van het evenement moet zijn.
    Neem dus contact op met de event-organisatie als je meent recht te hebben op teruggave.
    Uw geld is nooit in onze handen en is ook nooit in onze handen geweest, hierdoor staan wij financieel gezien altijd aan de zijlijn.
  •    2.  Ik heb betaald maar geen tickets ontvangen
    Tijdens het succesvol aanschaffen van de tickets heb je 2 geautomatiseerde emailtjes van ons ontvangen. 1 mailtje met als onderwerp "Je bestelling" met daarin een link naar de tickets die alleen werkt als de betaling al is afgerond, en een email met als onderwerp "Je tickets" waarin de bestelde tickets als bijlage zitten bijgesloten (PDF-bestanden).

    Check allereerst uw spam-box of daar de betreffende emailtjes terecht gekomen zijn.

    Het kan gebeuren dat je perongeluk een typefout in je emailadres hebt opgegeven waardoor alle geautomatiseerde emailtjes niet zijn aangekomen. Neem in dit geval contact op met Veiligreserveren via onderstaand formulier.
  •    3.  Hoe veilig is Veiligreserveren?
    Wij denken heel veilig. Ook realiseren wij ons daarbij hoe relatief dat is. Vandaag veilig kan morgen 'gatenkaas' voor hackers betekenen. Daarom zijn wij 24/7 bezig alles zo optimaal mogelijk te beveiligen.
    Onze online appliacties communiceren via de hoogst beveiligde SSL encryptie methode die gelijk staan aan die van het bankwezen. Dit is oa te herkennen aan het groene slotje met naamsvermelding in de adresbalk van de browser. Wij gebruiken hiervoor: GeoTrust encryption A+.
    Daarnaast verzorgen wij niet de financiele transacties, die wordt afgehandeld door een PSP's, die tot het bankwezen behoren, welke tot de tand zijn bewapend. Wij verzamelen slechts 3 gegevens: een gebruikersnaam, emailadres en postcode. Waarbij je kunt aangeven tijdens het bestelproces dat je wilt dat jou gegevens gewist worden als het event geweest is. Na het event beschikken wij dan dus niet meer over jouw gegevens en ben je niet meer traceerbaar. Wij staan nooit gegevens af aan derden, ze worden ook niet verkocht. Nooit.
  •    4.  Waarom worden er extra servicekosten berekend?
    Sommige organisaties kiezen ervoor om servicekosten en/of transactiekosten op te nemen in hun ticketshop. Lees wel: de organisatie kiest hiervoor, niet Veiligreserveren. De opbrengsten van deze extra kosten gaan rechtstreeks naar de organisator van het evenement, nooit naar ons. Ons advies aan organisatoren is om service- en transactiekosten in de ticketprijs op te nemen ipv. deze separaat door te belasten aan de ticketkoper. In de praktijk blijkt daar soms geen rekening mee gehouden te zijn en worden deze kosten extra berekend in de ticketshop.
  •    5.  Waarom kan ik nergens een telefoonnummer vinden?
    Wij zijn een kleine organisatie en doen alles zelf. Applicatie ontwikkeling, markt ontwikkelingen bijhouden, event ondersteuning, support, administratie, acquisitie, noem maar op. En daar zijn we al best wel druk mee. Ook de ticket-kopers-support doen wij zelf en lopen dus niet via een callcenter. We hebben echter onze support dusdanig weten in te richten dat jouw vraag altijd binnen 24h beantwoord zal worden. Meestal zelfs al binnen 'n uur of twee.
    Wij zijn voor support te bereiken via email op support@veiligreserveren.nl en via online chat (zie rechtsonder in de hoek).
    PS: Uiteraard krijg je een direct telefoonnummer als je als organisatie klant bij ons wordt.
  •    6.  Ik ga een evenement organiseren, waar moet ik aan denken?
    Voor ticketing via Veiligreserveren moet de organisatie voldoen aan:
    - ingeschreven staan bij Kamer van Koophandel
    - rekeningnummer op naam van uw KvK inschrijving
    - initiatiefnemer in het bezit zijn van 'n nederlands identiteitsbewijs (rijbewijs/IDkaart/paspoort)
    Aanmeldingsfases
    1. account regelen bij 'n PSP
    2. aanleveren gegevens organisatie en contactpersoon
    3. ontwerp en invulling aan jouw ticketshop en tickets
    4. wij koppelen jouw PSP-account aan jouw ticketshop
    5. aanlevering evenementgegevens
    6. wij activeren jouw ticketshop
    7. je krijgt een eigen inlog op het Dashboard
    8. DE VERKOOP KAN VAN START!
    Theoretisch is het mogelijk om binnen 24h al aan het verkopen te zijn.
    Meer details? Kijk hier voor onze formule.
    Interesse? Klik hier: Aanmelden
. . .
Stond je vraag er niet bij?
Stel je vraag gerust aan ons team. Meestal heb je binnen 24h een antwoord.
alle velden zijn verplicht
PS: vermeld je bundelnummer en/of evenementnaam bij vragen over tickets
(anti-spambots maatregel)
Veiligreserveren
 communicatie beveiligd met GeoTrust encryption A+
© 2006-2018 by Veiligreserveren - all rights reserved - v4.0