veiligreserveren.nl

FAQ

Loop jij rond met vragen? Op deze pagina vind je het antwoord op een aantal van de meest gestelde vragen.

Vragen van organisatoren​

Veiligheid is altijd subjectief. Hackers blijven zich 24/7 doorontwikkelen en de beveiligers lopen eigenlijk altijd achter op de hackers. Dat gezegd hebbende, we maken gebruik van de best mogelijke beveiliging in al onze systemen waaronder een SSL en GEOtrust encryptie A+.


Daarnaast wordt het geld van de verkochte tickets direct op je rekening gestort. Dat maakt ons al een stuk veiliger dan partijen die tussen je betalingsverkeer zitten.

Ook op het gebied van dataverzameling hebben we een streepje voor op de rest. Onze website verzamelt namelijk geen cookies. Van ticket kopers verzamelen we ook minimale data. We vragen alleen een email adres, gebruikersnaam en postcode. Deze data verwijderen we een maand na afloop van je evenement.

Nee! We rekenen nooit extra kosten aan jouw ticket kopers. Het volledige bedrag van je ticketverkoop komt direct op je rekening. Je betaalt alleen achteraf voor de betalingsafhandeling, de ticketprijs van online verkopen en de commissie voor de fysieke verkooppunten

In principe kun je zelf kiezen welke organisaties je als verkooppunt wil aandragen. Verkooppunten hoeven slechts aan twee voorwaarden te voldoen.

1. Het verkooppunt moet beschikken over een computer/laptop met printer en een internetverbinding.
2. Het verkooppunt moet ons partnercontract ondertekenen.

Je betaalt via deze verkooppunten alsnog de vaste ticketfee. Daarbovenop betaal je €0,75 per ticket aan de verkooppunten. De aansluitingskosten per verkooppunt bedragen €17,50

Ja. Bij evenementen met een ticketverkoop van meer dan 1.500 tickets per dag* helpen wij je bij het scannen van tickets aan de deur. In de gemeentes Horst aan de Maas, Peel aan de Maas, Venray en Venlo doen we dit gratis. Voor overige evenementen vragen we een reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Vragen van ticket kopers

In principe onderhouden we geen contact met ticket kopers. Toch komen deze af en toe op onze website terecht. Heb jij via ons systeem een ticket gekocht en is er wat mis gegaan? Bekijk dan onderstaand FAQ.

Dit is afhankelijk van het beleid van de festivalorganisatie. Als ticket koper maak je direct geld over naar de organisatie en niet naar Veiligreserveren. Dat betekent dat wij je helaas niet kunnen helpen bij het terugvorderen van je ticketkosten.

Na aanschaf van je tickets krijg je 2 geautomatiseerde mails. In de eerste mail krijg je een bevestiging van je bestelling. In de tweede mail staan je tickets in de bijlage als PDF-bestand.

Check eerst je spam-box of de mailtjes daar terecht zijn gekomen. Staan ze daar niet in? Neem even contact met ons op via support@veiligreserveren.nl

Contacteer ons

Plan nu vrijblijvend een afspraak in

Drinken we binnenkort samen een pilsje (of koffie)?

Copyright ©2022 Veiligreserveren. All rights reserved.